A membrana PVC hè un materiale di membrana cù funzione di purificazione d'acqua. Pò eliminà in modu efficace l'impurità è l'inquinanti in l'acqua, cumpresi i solidi sospesi, a materia urganica macromolecular è certi ioni, attraversu u screening fisicu è u screening molecular, migliurà cusì a qualità di l'acqua. A so capacità di screening dipende da a dimensione è a forma di i pori di a membrana. Siccomu a membrana d'ultrafiltrazione fatta di PVC hà pori di membrana più fini, pò sguassà particelle minuscule è materia urganica.
Inoltre, a membrana PVC hà ancu una bona resistenza chimica è ùn hè micca facilmente erodata da i sustanzi chimichi cum'è l'acidi, l'alkali è i sali, chì a rende assai adattabile quandu si tratta l'acqua chì cuntene sustanzi chimichi. À u listessu tempu, a superficia di a membrana PVC hè liscia è ùn aderisce micca facilmente à a terra, cusì hè faciule di pulisce è mantene, è pò mantene una alta efficienza di filtrazione di l'acqua.
In ogni casu, u materiale PVC stessu pò avè un odore, chì pò influenzà u gustu di l'acqua filtrata. Per risolve stu prublema, u carbone attivatu hè generalmente aghjuntu daretu à a film PVC per assorbe l'odore è rinfurzà u gustu. U carbone attivatu hà una forte capacità di adsorzione è pò assorbe efficacemente i contaminanti organici in l'acqua è caccià i metalli pesanti, u cloru residuale, i composti organici volatili è altri contaminanti.
In generale, i membrani di PVC anu una larga prospettiva di applicazione in u campu di a purificazione di l'acqua. Tuttavia, cunsiderendu i prublemi di l'odore chì pò purtà, altri materiali o tecnulugii pò esse bisognu à esse usatu in applicazioni attuali per ottimisà più l'effettu di purificazione di l'acqua.
Tempu di post: 17-ghjugnu-2024